maandag 18 maart 2013

Hemd wordt broek

Het model van de vorige broek beviel me zo goed dat ik er metteen een tweede maakte.
In mijn ''te recykleren'' stapel vond een donkerblauw ribfluwelen hemd waar ik net de patroondelen uitkreeg. Het enige spoor van het oorspronkelijke hemd is het borstzakje, daardoor heb ik aan de voorzijde 3 zakken, en dat geeft eigenlijk wel een stoerder effect..
Het resultaat met de boordstof vond ik zo leuk dat ik nu weer boordstof gebruikte. Met een sierstiksel in rood wordt het donkerblauw wat doorbroken.
Van mijn tante kreeg ik een lint met vrachtwagens, ik gebruikte een klein stukje als accent, en ook een beetje om ze beter verkocht te krijgen aan de zoon. En het werkt, de broek met de vrachtwagens werd meteen goedgekeurd.








Patroon: Ottobre winter 2012, broek 19
Stof: donker blauw velours, gerecykleerd hemd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...