zondag 28 juli 2013

Nands verjaardagsweek: De doopsuiker

Omdat mijn naaikriebels pas begonnen net nadat onze Nand geboren was, maakte ik zijn doopsuiker met mijn andere grote liefde: papier.




Ik bedacht zelf een doosje, dat makkelijk en snel zelf te maken was. Natuurlijk in hetzelfde thema als het geboortekaartje: Porsche.

Voor de labeltjes gebruikte ik het logo van Porsche en zetter er de naam in. Datzelfde label kwam terug op de geschenkjes voor de kindjes, bellenblazertjes.

De display werd door mijn vader gemaakt en door mijn schoonvader geschilderd. Die werd daarna nog eens gebruikt voor de doopsuiker van Arend. En nu staat die in zijn kamertje om wat spulletjes op te zetten.





3 opmerkingen:

  1. Leuk he om het zelf te maken. Ik heb daar erg van genoten en vind het nu erg fijn als mensen enthousiast reageren bij het meenemen van doopsuiker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden er hier ook alle plezier in toen we de doopsuiker zelf maakten. Het geeft veel meer voldoening.
    Het is trouwens erg leuk gedaan in jouw thema!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe heb je dat met de bellenblazers gedaan? Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...