dinsdag 29 oktober 2013

Een echte zeeman ...

Dit weekend was het zo ver. De kaartjes voor het concert van Kapitein Winokio die al zo lang op onze magneetmuur hingen konden eindelijk gebruikt worden. Natuurlijk werd ook de Winokio outfit werd uit de kast gehaald.

Omdat wij al zo leuke momenten beleefden met de muziek van de kapitein, vonden wij dat hij wel een cadeautje verdiende.

Stempels snijden

Stempels


Uit een gom sneed ik twee stempels, een anker en een vis.We combineerden mijn illustrator skills met de stempel skills van onze Nand en haalden de button machine boven. Daar lagen plots een paar hele leuke buttons. Twee voor Nand, twee voor de kapitein en een vis voor mevrouw De Poes.

Buttons: Een echte zeeman ruikt naar zee, en zotte vis

Na een uurtje genieten wachten wij vol spanning in de foyer op de Kapitein. Zo een geweldig concert geven vraagt veel energie en de kapitein was te moe om nog even dag te komen zeggen. 

Geen probleem we gaven de cadeautjes dan aan de stuurman, Sterke Voet. En die bezorgde ze aan de kapitein en mevrouw De Poes.


En hoe weten we dan dat de stuurman niet stiekem zelf met de buttons gaan lopen is?
Wel mama vroeg het even via facebook. Zowel de kapitein als mevrouw De Poes reageerden. Het gezicht van onze Nand straalde wanneer hij hoorde dat mama een berichtje had gekregen zijn idolen.

Stralende gezichtjes daar doen we het toch voor zeker!

4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat kapitein Winokio en mevrouw de poes heel blij waren met zo'n mooie cadeautjes! Echt leuk gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferm seg! Voorlopig is het hier nog allemaal Kaatje wat de klok slaat, maar je Kapitein Winokio-outfit staat in mijn geheugen gegrift. Ik vind die er trouwens helemaal niet over hoor, mijn kinders zouden er zo mee naar school mogen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...