woensdag 8 januari 2014

Een nieuw logo


Al twee jaar ben ik lid van de leukste "naaiclub" van het land. Toen er begin vorig jaar een oproep werd gedaan om mee te denken over een nieuw logo, liet ik weten dat ik wel wilde helpen. Een kleine moeite als je bekijkt wat een energie en enthousiasme de leden van het bestuur telkens weer voor ons opbrengen. Want het mag gezegd, achter Schoten Stikt staat een fantastisch team, waar geen enkele moeite te veel voor is.

Na wat brainstormen, aanpassen en mailtjes kwamen we uiteindelijk tot twee versies die even geschikt werden bevonden. Uiteindelijk werd het dit:

Schoten Stikt Logo


Het nieuwe logo werd gisteren samen met de nieuwe locatie voorgesteld aan de leden. En beiden werden ook goedgekeurd. Dat kan ook niet anders als het nieuwe logo wordt gepresenteerd op zo een super mooie en lekere taart! En de locatie was versierd met 50m vlaggetjes in de nieuwe logokleuren. (zoveel mensen, en ik denk dat er niet een een foto heeft genomen van de zaal, zo spijtig ...)

Van de taart nam ik zelf wel een foto met mijn telefoon:


In ieder geval het lekkerste logo dat ik ooit heb gegeten.

14 opmerkingen:

  1. Knap dat logo op die taart!! En dat logo natuurlijk ook! Maar ik denk dat ge u vergist.. ik ga namelijk al naar de leukste 'naaiclub' van het land ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou misschien wel ;)
      In ieder geval zijn wij voor zo ver we weten ook de grootste!

      Verwijderen
    2. Hmm, daar kan ik niet tegenop.. Sweet dreams! ;)

      Verwijderen
  2. nog eens een hele dikke merci! We vinden het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik woon in Schoten ... is er nog plek in jullie naaiclubje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan altijd eens een mailtje sturen : schotenstikt@hotmail.com

      Het kan zijn dat er nog enkele plekjes waren.

      Verwijderen
  4. Die "... en babbelt", zalig! Schoon gedaan, gij logomadam :)
    --ik zit nu al te broeden op kerstkaartjes hé, in gedachten--

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk...die kleine lettertjes...dat is bij ons ook zo (hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOL voor 'en babbelt' ;-)
    Heel mooi logo!! En lekker zo'n taartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...